Tuesday 14 June 2011

[OneLittLeSecreT] Bidang Yg Aku Impikan Sejak DibAngKu SekOlaH lg...













Bukan aku nak jd model... Dont get me wrong. AHAHHA! ^^ I dream to have my own STUDIO/photoshoot dan byk model2 yg cantik dan hensem. Ofcoz la... selain daripada seorg jurugambar Modeling profesional, mesti la aku nak semua pakaian tu aku yg DESIGN! woAH! mmg crazeyH la! I admire so much designer dari Hollywood. Selain daripada Vogue style, their design look HAVOCC!













Selain daripada tu, Aku pun nak juga jadi Artist Makeover. N I like this kinnda style. It is weirdly GoRGEOUS! dgn muka model yg cantik, tak la perlu cantek sgt pun, yg penting make-up mestila BAEKKKK Punye....~










She is tall, dan tak la cantik kalau xda make-up n for her first tyme, she is not doin well for runaway... Sesape yg dah pernah tgok ANTM cycle 15, kenal Ann, mmg korg tahu apa yg aku maksudkan.. But, ini bukan penghalang beliau menjadi seorg super MODEL. Semua pict Ann ni  STUNNING! n high FASHION! Malaysian seharusnya x memandang rupa semata2 utk karier modelling ni. Sbb, byk2 model yg aku nampak, semua mesti berambut panjang dan hitam. Siapa stuju??? serius.. cuba korg perhatikan kalau x percaya.  Bein a model is not all about LOOKS, but it is how she/he is presenting her/himself infront of the audience, camera, mags n runaway.. 









DAN! yg paling aku inginkan, ialah Runaway utk para model2 aku sekalian. Dgn design yg tersendiri, Runaway hall pun tempat yg mcm ni, dgn jurukamera yg tak habis clicking kamera dorg.... Inilah impian aku. Dan runaway aku bukan la setakat dalam negeri negara je, ofcoz la sampai tahap HOLLYWOOD bebeyh... woAH! HeaVEN!!! <3 <3 <3


Kalau ada satu hari nanti... mmg aku akan usahakan IMPIAN ini. Just wait n c. One day U will watch my own model n runaway show. Thanks to Tyra, she is my Idol in Modeling agency.

................TumBz Up ChiQaZ!............

No comments:

Post a Comment